Volkswagen-T-prečni stranski

Koliko bo stal Volkswagen T-Cross s turbinskim polnilnikom?

Uspešni SUV B smo prejeli v vrhunski različici z novim turbomotorjem 1.0, kar potrjuje njegovo nizko porabo. Tokrat smo se iz mesta odpravili na cesto v XL izletu, katerega končni cilj je bilo gorovje Tandil.

Ideja je bila preprosta. Po izvedbi mega operacije v mestu z novim Volkswagen T-Cross TSIostali smo v črnilniku, da bi ga pravilno preizkusili potovanje, osredotočeno predvsem na cesto in z enoto, ki ima že na tisoče kilometrov in je bolj “zmehčan”, da dobi bolj logične zapise glede na motor s samo 100 prevoženimi bloki.

Z odgovornimi za Volkswagen Argentina smo se dogovorili in zagotovo so nam posodili Volkswagen T-Cross z več kot 15.000 prevoženimi km v vseh pogledih. Napolnimo do vrha Modularni kovček s prostornino 420 litrov (Tri velike torbe, dva fanta, dva nahrbtnika, prijateljeva oprema in celo rolka so vstopile po odstranitvi zgornjega pladnja, a brez oviranja pogleda), smo odgovornega za zabavo posadili na stol in odšli v mesto. Tandil na nenavadni poti, kjer je na dvosmerni poti prevladoval mir.

Izlet

V nasprotju z logiko, ki jo vsiljuje GPS, ki obarva najkrajšo in najhitrejšo pot do cilja, smo se z volkswagnom T-Cross odpravili direktno in štartali iz Mesto Quilmes do gorovja Tandil, ne da bi upoštevali Galicijca, ki nam je svetoval, naj gremo po RN 3 ali 29, da rešimo povprečno 60 kilometrov. Pot bi bila očitno drugačna, saj ne bi bilo mogoče natančno nadzorovati enakomerne porabe v obeh, saj je promet gost, zlasti ob delavnikih zjutraj.

Tako smo se povzpeli do Buenos Aires-La Plata in se nato odpravili na RN 2. Prvi cilj poti je bilo okrožje Las Armas, zato je moral Volkswagen T-Cross 289 kilometrov. Logično in na željo edinega potnika na zadnjih sedežih sem bil s postankom v boksu prisiljen kupiti čokolado z rogljički v klasičnem paradorju Atalaya, ki mu, kot veleva žlahta, ni več tako neustavljivo kot nekoč. Zaužit zajtrk (odhod ob 7.00 uri), nazaj na pot in naprej z merjenjem porabe.

Do Las Armasa je bil Volkswagen T-Cross strogo spoštovan največja hitrost, z odseki, kjer je neopravičljivo voziti 60 km/h, še 80, 100 in nazadnje 120, hitrost, ki v tej primi še ni bila prekoračena. Poraba, ki nam jo je namenil Volkswagen T-Cross, je bila neverjetna: od najmanj 3,4 litra pri 80 km/h do 7,3 do 120 (glejte okvir spodaj), pokriva 40 funtov – s tremi potniki in tovorom v prtljažniku, po priporočilu tovarne –, povprečno temperaturo 15° in zelo rahel veter. Zaenkrat vse po pričakovanjih.

Ko je bila prva faza opravljena, smo jo sprejeli RN 74 se pridruži Las Armasu in Tandilu. Premik za 128 km več, kjer se dvojni pas izgubi, kazalec in kontra kazalec pa pravita sedanjost. Še posebej, ker so minila leta, odkar sem se soočil s to potjo, zato je bilo presenetljivo, da sem našel nekaj neenakomernih kilometrov, ki na srečo niso vplivali na ohranjanje konstantne hitrosti ali veliko nenehnega popravljanja smeri. Seveda tovorna vozila vseh vrst in dolžin, prevzem v težkem stanju ki nima šans odobriti VTV, traktorje in kmetijske stroje, ki morajo zaradi svoje velikosti voziti z osmi, ki teptajo rame in klasične “karakterje”, ki se pijani vozijo 50 km/h. Stvari, ki jih pogosto najdemo, ko se soočamo s temi operacijami.

Volkswagen-T-Cross-Cola

Vrhunske lastnosti in bivalne lastnosti

Z zabeleženo porabo ter z vestjo, da pri za vrnitev bi spet vzeli RN 2, smo v tem zadnjem delu med prehitevanjem pustili motorju Volkswagen T-Cross prosto pot. Omeniti velja, da na 74 ni bilo veliko gneče, tako da smo imeli dovolj manevrskega prostora, ko smo šli mimo vsakega od prej omenjenih vozil.

Odziv tega trivaljnega “tisočaka”. 116 življenjepisov glede na “ena šestico” MSI 110 KM je izjemen. Z zelo majhno zamudo ni pomembna hitrost, je poudariti njegovo moč. In ravno na cesti, natovorjen in z eno roko, se resnično cenijo prednosti tega sodobnega turbopolnilnika. Lahko greste tako pri 60 kot pri 120 km/h pohodite plin do konca do boksa, hitro in brez sunkov, znižajte za dve ali več prestav, da začne TSI stiskati do maksimuma. Za referenco, MSI doseže 80-120 v 10,7 sekunde, medtem ko je ob tej priložnosti 1.0 potreboval neposredni vbrizg, dvojno spremenljivo krmiljenje ventilov in turbo TGV, ki ga je sprejel Volkswagen T-Cross. 7,7 sekunde.

Volkswagen-T-Cross-Baul

Poleg prednosti, ki so res zelo dobre v primerjavi z drugimi modeli v istem segmentu, je tuning podvozja Volkswagna T-Cross učinkovit komplet. Zelo uravnoteženo vzmetenje v mestu in na višini, lahkotno in natančno smerno in odlično položaj za vožnjoki morda bolj spominja na limuzino kot na SUV.

Po prehodu popolnoma 74, smo prispeli v vedno lepo mesto Tandil na oblačen dan, ki nam je prinesel močno deževje, ki se je začelo popoldne in ni ponehalo do naslednje noči. Tam tudi računamo poraba v mestu in na mešanih odsekih, natančneje, ko je dosegel skupno povprečje teh 1200 km za volanom tega Volkswagna T-Crossa.

Volkswagen-T-Cross-Tandil

Ko gre za potovanja, Volkswagen T-Cross TSI zagotavlja dovolj na ravni zmogljivostiporaba, veliko bolje zvočno izoliran kot njegovi bratje Polo/ Virtus (da, v prostem teku je neizogibno slišati “ropotanje” treh valjev) in prav nič ne razočara v bivalnosti štirih potnikov, skupaj s pravilnim prtljažnikom z nastavljivim dnom (za poudarjanje števila in prostornine razpoložljivi okvirji), na vseh, če upoštevate njegovo majhnost, komaj Dolžina 4,19 metra in širina 1,76 metra.

In dokaz je splošno udobje Volkswagen T-Cross in vse, kar ponuja tudi za potnike na zadnjih sedežih, kot so dvojni izpušni ventil in dva USB priključka. “Oči, res mi je bil všeč T-Rex – sklicujoč se na reklamo, kjer je VW parkiral med dvema dinozavroma – ga lahko obdrživa?”, na kar sem odgovoril klasičen otroški pridih.

VOLkswagen-T-Cross-Notranjost

Koliko bo porabil Volkswagen T-Cross?

VOLkswagen-T-Cross-Tablero

Na turneji, ki je pokrivala obseg 1.200 km, 75 % na potovanju s tremi potniki in polnim prtljažnikom (približno 180 kg tovora), to so bila povprečja, ki jih je poročal računalnik, z višinami in padci glede na pot. Na ta način in s tankom 52 litrov Volkswagen T-Cross lahko vozite s hitrostjo 100 km/h do 1100 km in v mestu presežete 650 km.

Hitrost – minimalno število vrtljajev na minuto